Sommeren er kommet

Varmen breder sig op i det kolde nord. Alting springer ud eller er sprunget ud. En pinse venter lige om hjørnet med solskin, lidt regn og lys. Der er udevejr og solskin, solcreme og frisk luft, hvor man kan lugte mulden og væksten. Det er dejligt og befriende. Naturens kræfter bliver sluppet løs.

Du skal invitere naboen på en kop kaffe i garagen, hvor I kan ordne de værste af verdens problemer. Ha' det godt. Vi snakkes ved.

Bladet kan du hente her på siden og det kan læses på skærmen. HUSK at tilmelde dig, hvis du vil have en mail med link til bladet.

Jørgen Kiel